LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Ježíš von si zpívá? Tak to bude zase tlama jako kráva!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Novou knížku pro horolezce: Horolezecké povídání
Adam Ondra vydává další knihu
Hory byly jejich osudem

Závody
Tříscup 2020 (13.03)
Pivní boulderové závody - souboj dvojic (14.03)
Mistrovství Evropy (20.03)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 12660
2.Jungling 11622
3.Volf 11605
Bouldry:
1.Stráník 11778
2.Stráník 11025
3.Skála 10825
Hory:
1.Ondrášek 7313
2.Skopec 7070
3.Coubal 6543

Výsledky
Kvalifikace na olympiádu (28.11)
SP v boulderingu Wujiang (CHN) (04.05)
SP v boulderingu Chongqing (CHN) (27.04)

Deníčky
4787 lezců
795472 cest
Nové přelezy:
Left Of Mo 7b/7b+
Moscow Mul 7b
La Boca De 8a
Tiburones 7c
Body Tensi 8A+/8B
Uvolněná M 8B
Riding Wit 7c
Il Ritratt 7b+
Too Late 8a
Kale Borro 8b+

Stěny
ZŠ Šafaříkova - Valašské Meziříčí
Horolezecká stěna Vrchlabí - MANGO - Vrchlabí
HK Ostaš - Police Nad Metují

Prodejny
HUDYsport - Praha 7
HUDYsport - Hřensko
KIWI - svět map a průvodců - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Název cesty:

Pěkná Ústa, Oči Zelené

Klasifikace:XIb
Typ cesty:skalní
Sektor:Labská Panna
Oblast:Labák - Levý Břeh
Poloha:Labské Pískovce
Délka:20 m
Jištění:5 BH
Autor:Rosťa Štefánek, 1999
Popis:
Od BH Dynamické deflorace stěnou při pravé náhorní straně.
Zapsal:04.10.2002 12:32:02

 

Hodnocení / Počet:   1 / 1

  
(hezčí cesta - více bodů)

 Průvodce
   - Labák - Levý břeh


 Všechny cesty
 Nová cesta

Komentáře

shozeno na 8b/8b+ lubošem Mázlem
Zapsal: O.B., 02.05.2005 15:52:50

Co si ten Mázl vůbec myslí!? Rosťa má kromě jiných cest přelezený i Festin de Pierre 8c+/9a, tak asi ví proč to dal za 8c! Podle mě je to ze strany Mázla jen machrovina.
Zapsal: Martin Klemsa, 28.02.2006 15:01:54

Nebrec, tomu se rika "grading democracy", prelezes a reknes co si myslis. Chystal ses na to? A ted te prestovalo motivovat?:) Jo Rosta je slavnej, ted ma hezkou fotku na hlavni strance www.8a.nu :(
Zapsal: 28.02.2006 15:40:33

RE:No možná sis toho nevšim ty chytráku, ale tady jde o to, že Mázl,Beneš a spol. si na písku dělaj svou vlastní klasifikaci souběžně se saskou. Akorát tím pletou hlavdu lidem, kteří se v tom neorientují. Xa stanovili jako 7b+ až 7c+ nemaj to v hlavě v pořádku! Obdivuju jejich lezecký výkony, ale švte mě, že z frajeřiny, nebo bůhví proč dělaj bordel v klasifikaci na písku! Proč myslíš že to Mázl sundal.? Možná to prostě tak vidí, ale dost možná na sebe chce ukázat jakej je borec, že to přelez a o tolik shodil!
Zapsal: Martin Klemsa, 28.02.2006 16:54:00

Sunndana je fr na fr. co pises spolu nijak nesouvisi. a nemysli za jiny
Zapsal: 28.02.2006 17:31:39

To si piš, že to spolu souvisí. Chtěl jsem na tom ukazát, co dělaj za zhovadilosti a že jejich hodnocení,už nemá žádnou váhu!
Zapsal: Martin Klemsa, 28.02.2006 18:11:42

No a tobě vadí, že když si to Xa někdo napíše jako 7c+ tak je na tom v žebříčku mnohem výš než TY. Viď? Cesta zůstává snad pořád stejně těžká nebo ne?
Zapsal: Ptí, 28.02.2006 22:19:29

Vůbec nechápu o co MK jde.Cesty na písku(ale i obecně) posuzuju spíš dle názoru ostatních většinou zkušenějších a podle jejich jména,historie.Myslim, že je rozdíl mezi Hop nebo Trop a třeba Lost Arrow a poznají a ocení to lezci, kteří se v Labáku a obecně na písku pohybují.Myslim si, že kluci Tomajda,Ondra ale i Dlabis atd. mají mnohem větší přehled než ty Martine.Pro mě jejich hodnocení váhu má vyjadřuje, které Xa je lehčí a které ne.Přesný obrázek si musím udělat ale sám-to mi přijde normální.Otázka-mají tvoje výkřiky nějakou váhu?Lezl jsi tuto cestu?Nevim, proč by Luboš měl zapotřebí tuto cestu shazovat, kdyby necítil, že je lehčí.To se týká i Guma guar-Xa je hodnocena od svého vzniku.Xa na 7b+ většinou sedí.Lezu kvůli linii a kvůli sobě a klasifikace je až druhotná.Zkus vyjádřit co ti přesně vadí a přestan se chovat jako mistr světa.Díky
Zapsal: Vilda, 01.03.2006 16:38:48

Re:Ptí:Ty jsi vůbec nepochopil o co jde.
Zapsal: 02.03.2006 09:12:33

Martine Klemso - jsi blázen? nebo máš hodně zvláštní smysl pro humor...
Zapsal: culda, 02.03.2006 09:32:40

Myslím že jsem to vyjádřil dost jasně. Nemá cenu to tady dál rozvádět.
Zapsal: MK, 02.03.2006 09:35:01

Jasně že nepochopil. V Montaně 6/99 Je cesta: Pěkná ústa, oči zelené hodnocena v článku J.Maršíka jako 11-/11c/8c, tedy třemi druhy klasifikace. Kde byl tou dobou Tomajda/Ondra nikdo neví a proto s převodem klas. nemají nic společného. Už tehdy hodnotil Rosťa cestu jako lehčí 8c a proto když cestu zopakuje bezpochyby jeden náš nejlepší pískař a víceméně potvrdí Rosťovu doměnku, že cesta je lehčí 8c, tak skutečně nechápu o co ti jde.
Zapsal: Ptí, 02.03.2006 11:24:15

Snížení z 8c na 8b/b+ je o 1,5 stupně!?
Zapsal: MK, 02.03.2006 12:37:06

Začni radši řešit cesty, které jsi lezl a ve kterých ti něco zcela konkrétně nesedí. Takovýhle spekulace jsou úplně k h****. Má k tomu co říct Rosťa, Majzlik, ale fakt nevím, proč se tady k tomu vyjadřuješ ty. V téhle poloze je to úplně abstraktní problém "lze snížit klasifikaci cesty až o dva stupně?". Obecně - lze, proč ne, když něco nesedí... Stalo se víckrát, že prvovýstupce s klasifikací výrazně "ujel" na nějakou stranu, z různých důvodů...
Zapsal: Piškot, 02.03.2006 12:45:33

Vysvětlení: Našvalo mě, jakým stylem je to napsaný:"Shozeno na 8b/b+ Lubošem Mázlem". Luboš to sem ale nenapsal, takže moje reakce nebyl správná. Jasně že každej kdo tu cestu přeleze má právo vyjádři se ke klasifikaci.Po tom co jsem ale viděl tu jejich nemožnou stupnici, už pro mě nemá hodnocení L.Mázla a spol. žádnou hodnotu ať už jde o jakoukoliv klasifikaci.
Zapsal: Martin Klemsa, 02.03.2006 12:48:13

Vysvětlení: Našvalo mě, jakým stylem je to napsaný:"Shozeno na 8b/b+ Lubošem Mázlem". Luboš to sem ale nenapsal, takže moje reakce nebyl správná. Jasně že každej kdo tu cestu přeleze má právo vyjádři se ke klasifikaci.Po tom co jsem ale viděl tu jejich nemožnou stupnici, už pro mě nemá hodnocení L.Mázla a spol. žádnou hodnotu ať už jde o jakoukoliv klasifikaci.
Zapsal: Martin Klemsa, 02.03.2006 12:49:31

Máš pravdu v tom, že O.B. - patrně víme kdo, mohl napsat třeba: Luboš Mázl hodnotí cestu tak a tak... To by bylo úplně v pořádku; to, jak to napsal ve svém komentáři zní trochu arogantně a nekompromisně, jako že přes to vlak nejede. To je ale asi jiný problém neš Majzlíkův (ten se mi totiž nikdy arogantní nezdál) i než problém objektivity tohohle konkrétního čísla.
Zapsal: Piškot, 02.03.2006 13:01:04

Fuj, omluva za chyby.
Zapsal: P., 02.03.2006 13:02:05

To vis Martine, kluci v klasifikaci vnesli poprvy trochu poradku, pred tim to byl chaos. Skoda, ze je nekteri jesitni ctenari nepochopili. Nase pyskova picka trochu predbehla dobu a az ona uzraje bude vycenena na verejnosti.
Zapsal: Vladimir Pentakvark, 02.03.2006 13:42:46

Jo eště ste nerozebrali že tz dury do kterejch se pak dali ty nýty tam bzli rok předem tak že je cesta udělaná shora a tudíž bude vytlučena ne a mate po ptákách jesti 8b nebo +- atd. prostě zrušit stejně to za ty roky nikdo nelez :)
Zapsal: david peterka, 02.03.2006 14:19:41

Klemso, ty kluky asi moc neznas co ? Jinak by si nemohl psat takovy hovadiny, jestli je Majzlik machr tak ja jsem Cinskej mandarin. Jinak o ty ceste jsem se s nim bavil a rikal, ze tam je jeden krok za nejakou 2mm listu, delal kvuli tomu visy na 2mm listach celou zimu tak kdyz k tomu kroku prilez prislo mu to holt lehky. Navic je to prej opravdu jen jeden krok. A s tou klasifikaci je to trochu jinde, pac oni lezou stejne v klidu kdyz maj kruhy daleko jako ty po nejtech a navic jak lezou hodne na pisku jsou na nej zvykli a ztracej trochu odhad, navic kdyz tu cestu lezou po sty tak je to taky o necem jinem. Odsuzovat cloveka kvuli klasifikaci ou je to ne.
Zapsal: noname, 16.04.2006 17:39:43

teda tak takovyhle cesty asi muze resit jen par lidi v CR:)
Zapsal: 21.09.2006 22:27:24

A verte, ze Rostovi je to jiste u pr**** :-D
Zapsal: Rhuin, 06.10.2006 13:10:42

nechci se zaobírat povahama ondry, majzlíka, rosti, dlabise... Prej když ty cesty lezou, dokážou je ohodnotit a převýst na fr. klasifikaci.pfrrr... Podle mě nikdo nedokáže tenhle převod udělat a překlasifikováním se pořádek nevrátí. A převáděním ... hahaha. Kdo dává uma guar za 7b+ je podle mě mimo nebo nelezl 7b+ na vápně. V tomhle problému se dá paběrkovat donekonečna a úplně zbytečně. Nemůže mít písek pískovcovou klasifikaci a konec? Pro koho to převádět a proč? Lepší žádnej převod než blbej převod..
Zapsal: ala, 06.10.2006 17:13:29

shazovani cest do nizsi klasy neber tak vazne, jak je znamo, tak Ondra leze vyborne, ale vubec nema odhad na klasu. Toho ber s nadhledem :)).
Zapsal: M., 06.10.2006 22:34:02

Taky bych to bral s nadhledem:)a docela i souhlasim s alou ze ten prevod je nekdy trosku blbost...
Zapsal: Lachtan, 07.10.2006 11:21:47

No vidíte a A.Ondra to ve flashi shodil na 8b(10),asi fakt Rosta kdysi ujel s klasou.
Zapsal: Mat, 15.04.2007 22:53:59

hele treba to je ta specificka klasifikace pouzivana na tom kluzisti, kde Mr. Vlk dela pana reditele. Jinak hodne hustej flashik, pocitam ze nejtezsi v hysterii evropskych pyskuuu
Zapsal: Laco, 16.04.2007 11:41:54

jooo,gratulace..jakto že to ještě neni na hlavní stránce:)) šup tam s tím
Zapsal: m., 16.04.2007 23:41:43

Já se v tom teda nevyznám,ale osobně si myslím že Martin je nasranej když vyleze těžkou cestu,a tady jí skásnou níž,a on si musí přepisovat deníček.Asi si na něj docela hraje.Podle mě jde čistě jenom o svůj osobní pocit,za kolik se komu ta cesta zdá.
Zapsal: gorbi, 10.01.2008 18:51:20


 Přidání komentáře 
Jméno
Email
Komentář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

Přelezy

dipsy8bflash15.04.2007
DžangliXIaPP08.10.2016
LahvonXIaPP28.04.2018

 Přidání cesty do deníčku

Reklama:
Lezec.cz je hlavním mediálním partnerem ČHS na internetu
 Foto dne:

Alkimist, 7a+
 Databáze cest:
Všechny cesty (141184)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Left Of Moscow Mule 7b/7b+ Vinales
Tiburones Vinaleros 7c Vinales
Windmühlen Zum Angriff 6+ Grazer Bergland
Steinzeit 5 Grazer Bergland
Tre Mens 6C Strnady
Nově komentované:
Žíla 7C+ Kralupy Nad Vltavou
Tre Mens 6C Strnady
Žíla 7C+ Kralupy Nad Vltavou
Hrana Prokrastinace 7+ Kotlářka
Rozmarné Léto 9- Vraní Skála

 Nově v diskusi:
Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Foto dne - Policejní čórka 6+ | Re: Výsledky ČP Hangár | Re: Výsledky ČP Hangár |

 Nové komentáře:
Re: OVK | Re: Mágo Anketa | Re: pohled z venčí | Re: Diskuze | Re: otázky | Re: otázky | Re: Neprekvapive | Re: .......... | Re: otázky | Re: otázky |

 Kde to vře:
Marketing a porušování pravidel (135)
VV ČHS: předsedkyní Komise soutěžního lezení Dita Fajbišová (46)
Slovácké OUPN 2020 (23)
Adam Ondra: Road to Tokyo # 53 (22)
Hangar Masters: výsledky (15)
Lezení v oblasti Laghel (Arco) zakázal majitel (13)
Dva polští horolezci zahynuli na Kežmarském štítě v Tatrách (9)
Pořádně zmrzlá Montana (8)
Tatranský sever (6)
Stanislawského cesta v severce Vysoké (4)

 Nově v inzerci:
lano 29m | nové lano 60m | Hledam spolulezce/spolulezkyni Kladno | Prodám boty Salewa Firetail Evo | Telemarkový set NTN na skialp | skialp lyže 160 cm Dynafit levně | lyžáka skialp 26.5 až 27.5 levně | lezeni Olomouc | Fritschi Freeride | Prodám kalhoty Haglofs |

 Anketa:
Jak dál s magnéziem?
 Magnézium uznat jako standard. Usilovat o povolení Mg ve všech oblastech. Vymáhání zákazu je čistě věcí ochrany přírody. 
 168 
 Mg povolit od určité obtížnosti. Definovat to a vyjednat to ku shodě mezi ČHS, místní lezeckou komunitou a místní ochranou přírody. Vymáhání případného zákazu je v zájmu všech třech složek a měly by navzájem spolupracovat tak, aby se dojednaná pravidla, pokud možno striktně dodržovala. 
 89 
 Rozdělit oblasti na klasické a moderní. Klasické – úplný zákaz. Moderní – úplné povolení. Rozdělení vyjednat ku shodě mezi ČHS, místní lezeckou komunitou a místní ochranou přírody. Vymáhání případného zákazu je v zájmu všech třech složek a měly by navzájem spolupracovat tak, aby se dojednané rozdělení, pokud možno striktně dodržovalo. 
 625 
 Mg zakázat ve všech pískovcových oblastech. Tradice je tradice. Spojit síly mezi ČHS, tradičními lezci a ochranou přírody a zavést to do praxe. 
 155 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.